من وعشقم باهم پیمان زندگی بستیممن وعشقم باهم پیمان زندگی بستیم، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

یکی یک دونه ی من

...........

1391/11/14 23:45
نویسنده : مامان منتظر
254 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ..

اصلاحس نوشتن ندارم امانمیدونم چرا الان دارم مینویسم.......حالم زیادخوب نیست البته حال جسمیم.........انگاری یه دردهایی مث قلنج تموم بدنمو گرفته......گاهی زیره دلم یه تیرهایی میکشه که یهوو ذهنم میره پیش نی نی ........ امابازمیگم که نه همه چی خیاله

خداکنه این ماه شاهزادمون مارو روسفیدکنه..........

هفته دیگه عازم سفره مشهدم.....همون جاهم میفهمم مامان شدم یا نه........

وقتی فک میکنم توجوار امام رضاباشم وبفهمم که نخودچی تودلم هست کلی ذوق مرگ میشم...... یعنی میشه بچه ام متبرک بشه وبرگردیم...

من که به مهمون نوازی امام رضاامیدوارم..........................

 

الان یه حس هایی عین حالت تهوع میادسراغم ....چرا اخه؟؟؟.............

تاهفته دیگه همه چی معلوم میشه..........گلکم شرمنده ام نکنیااااااااااااااااااااا


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

الی
15 بهمن 91 14:07
از ته دل دعا میکنم که تو مشهد نتیجه بگیری

من عاشق همچین اتفاقات قشنگی هستم خصوصا اگه کنار بارگاه امام رضا باشه
میام چک میکنم امیدوارم که خبر بارداریتو بشنوم

اونجا واسه من خیلی دعا کن دلم هوای اونجا رو کرده

راستی لینک شدی

سلام الی جون...ممنون که به وبلاگم سرزدی...حتمابرات دعامیکنم عزیزم..

مامان بردیا قلقلی فلفلی
15 بهمن 91 15:54
سلام خانمی ..
ایشالله که نینیت هر چه زود تر میاد تو دلت
منم میخوام شمارو لینک کنم ولی با چه اسمی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


عزیزم همون اسم وبلاگم وبذار....ممنون ازاینکه بهم سرزدی ...بوسسسسسس....اسم خودم ریحان هست
rasta
15 بهمن 91 23:41
ریحان جون ،چه اسم قشنگی ، گذری داشتم میگشتم که وب شمارو دیدم معمولا نوشته هارو نمیخونم اما نوشته های شمارو خوندم خیلی تاسر گذار بود ، ایشالا که دست پر برگردی ، همیشه واسه مامانای منتظر doa میکنم ، حتما امام رضا بهت نینی میده حتا اگه تو مشهد خبری از نینی نبود ،هیشکی دست خالی از پیشش برنگشته

سلام...ممنون دوستم...لطف کردی به وبلاگم سرزدی ... منم امیدواربه لطف امام رضاهستم
زیتب مامان فرشته آسمونی امیرعباس
15 بهمن 91 23:46
سلام عزیزم ...
انشالله که امام رضا عیدیتو بهت بده عزیز دلم ...
ناراحت نباش خدا بزرگه رفتی مشهد برای منم خیلی دعا کن ...
منم اگه خدا بخواد 12 اسفند زائر امام حسین هستم انشالله رفتی پیش آقا ازش به خواه منم با نی نی تو دلم برم زیارت جدش

سلام زینب جون....حتمابرات دعامیکنم که وقتی هستی پیش امام حسین بانی نی تودلت باشی گلم...
مامان امير حسين
17 بهمن 91 23:48
سلام گلي جون
نگران نباش،من پسريمو از امام رضا گرفتم
مطمعن باش اگه صلاح باشه،تو هم ني ني دار ميشي
ايشالا سال ديگه اين موقع ميايم تو وبلاگت عكساي گو گوليتو ميبينيم و ميخنديم
راستي گلم التماس دعا

سلام عزیزم...ممنون که بهم سرزدی..منم ازامام رضامیخوام میدونم که دلمونمیشکنه...بوس

مامان نازنین
13 آذر 92 17:15
انشاالله امام رضا حاجتت رو بده ودست خالی برنگردی .امیدوار باش که به امیدت برسی.منتظر خبرای خوبت هستم من هم تا چند ماه دیگه تصمیم دارم منتظر یه فرشته بشم براهمین همیشه دنبال آشنایی با مامانای منتظرم انشاالله ازانتظاردربیای
مامان منتظر
پاسخ
ممنون عزیزم..انشالله به زودی دامنت سبزمیشه یه نی نی میادتودلت..